beauty & lifestyle blog

piątek, 31 sierpnia 2012

31/08

Idea świętowania przypadającego na 31 sierpnia Blog Day bardzo mi się spodobała, postanowiłam więc dołączyć do inicjatywy i zgodnie z regułami wskazać pięć blogów, które w szczególny sposób mnie inspirują, licząc na to, że Was też zainteresują. O ile już ich nie znacie!



Green Canoe [KLIK], jakość sama w sobie. 






Piękny język i piękne zdjęcia.
Pochwała codzienności.
Celebrowanie życia.
Dbałość o detale.
Uwielbiam!



Babie Lato, czyli Z potrzeby piękna [KLIK], o wnętrzach.





Niebanalnie.
W umiłowaniu prostoty.
Prawdziwa uczta dla oka.
Kopalnia inspiracji.
Polecam!



Paula, czyli Just My Delicious [KLIK], o pasji gotowania.






Pysznie. 
Smakowicie.
Apetycznie.
Morze kulinarnych pomysłów.
Zajrzyjcie!



Na koniec moje dwa ostatnie odkrycia, zdecydowanie warte polecenia. 



Magda, czyli My Pink Plum [KLIK], uwaga, talent!






Zmysł estetyki.
Piękna grafika.
Przyjazna atmosfera.
Bliski mi lifestyle.
Same sprawdźcie!



Kasia vel Xkeylimex, czyli Keep calm and be beautiful [KLIK], beauty blog z duszą.





Dobry język.
Dystans do siebie.
Poczucie humoru.
Rzeczowość, kiedy trzeba.
Nie przegapcie!



To moje typy. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Ciekawa też jestem niezmiernie Waszych ulubionych stron. A może same blogujecie? Koniecznie zostawcie linki, z chęcią sobie poprzeglądam :)))

46 komentarzy :

  1. hehe, nie znałam tylko jednego bloga! ;p pozostałe uwielbiam ale jednak twój kocham miłością wielką ♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluska, co za wyznanie! Aż się zarumieniłam :DDD Dziękuję :*

      Którego nie znałaś?

      Usuń
    2. heh :D o to chodziło ;p ale to w końcu sama prawda :))

      nie znałam Z potrzeby piękna :))

      Usuń
    3. ojj.. znam i naprawdę polubiłam :)

      Usuń
  2. Żadnego z nich nie znam, ale to można nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam te blogi i również lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zajrzę na wszystkie, chociaż na te o gotowaniu nie powinnam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykla, daj spokój! Jeśli chodzi o jakąś dietę, to wszystkie są przereklamowane :ppp A na poważnie, ja przecież teraz też prawie nic nie mogę jeść, ale popatrzeć sobie lubię :)))

      Usuń
  5. Cammie, zachęcasz nas do autoreklamy? To zapraszam - adres bloga w moim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila, no pewnie, że zachęcam! Często łapię się na tym, że zaskakuje mnie fakt, że ktoś, kogo znam z komentarzy, bloguje. Ostatnio tak miałam z Xkeylimex. Zostawiła u mnie chyba z kilkadziesiąt komentarzy, zanim wpadłam na to, żeby sprawdzić, czy ma bloga. Żałuję, że zrobiłam to tak późno!

      Usuń
  6. Z kulinarnych uwielbiam White Plate:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, też lubię :) I Strawberry from Poland :)

      Usuń
  7. Z potrzeby piękna znam - lubię tam zaglądać. :)
    Na pewno odwiedzę blog o gotowaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatni tylko znam ;)
    resztę zaraz przejrzę :)

    a polecić mogę swój, nieskromnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skłamałam, jednak Just My Delicious znam
      niedawno 'odkryłam' ;)

      Usuń
    2. Alieneczko, zaraz do ciebie zajrzę :)

      Usuń
  9. się polecę, a co! :D http://merczens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z polecanych przez Ciebie blogów kilkakrotnie zajrzałam tylko na ostatni. Pozostałych niestety nie znam.

    Zapraszam serdecznie na mój początkujący blog(działa od początku sierpnia), na którym to każdy może znaleźć coś dla siebie - od recenzji kosmetyków, zakupów ubraniowo-dodatkowych(bransoletki robione ręcznie), muzyki, która towarzyszy mi na co dzień, po moje małe renowacje staroci(pudełka na biżuterię zyskały całkiem nowy wygląd). Mam wiele pomysłów na to, co pokazać na blogu(m.in. uszyta przeze mnie, z niewielką pomocą Mamy - która z maszyną do szycia zna się nieco lepiej ode mnie, portmonetka oraz odnowiona torebka, w całkiem nowym wydaniu).
    Gorąco zapraszam! http://klamarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamarta, byłam i nawet chciałam post z pudełkami skomentować, ale weryfikacja mnie dobiła. Cztery razy próbowałam i cztery razy pudło. Jeśli mogę coś doradzić, zmień ustawienia :)

      Usuń
    2. Nie miałam pojęcia o tego typu problemie. Na dodatek nie wiem, jaka może być jego przyczyna - sprawdziłam ustawienia i chyba wszystko się zgadza. Może masz jakiś pomysł, jak temu zaradzić? Byłabym wdzięczna za pomoc.;)

      Mój e-mail: kajaaa22@onet.pl

      Usuń
    3. Musisz wejść w "ustawienia", tam w "posty i komentarze", gdzie w opcji "włącz weryfikację obrazkową" trzeba zaznaczyć "nie" :)

      Usuń
    4. Tak, i tutaj był pies pogrzebany! Bardzo dziękuję Ci za pomoc.:)

      Usuń
  11. Bloga Kasi również uwielbiam :) zresztą znając osobiście dusza człowiek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberry, nie gadaj, że znacie się osobiście!

      Usuń
  12. My Pink Plum to autorka nowego szablonu Moniszona? Bo blogi bardzo podobne.
    Fajny styl, choć kompletnie nie mój. :)

    Na Green Canoe zdjęcia w Twoim klimacie. Nic dziwnego, że Ci się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabb, kochana jesteś, ale Green Canoe do pięt nie dorastam :DDD

      A co do Śliweczki, robi szablony, więc bardzo możliwe :)

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam. Twoje zdanie w tej kwestii się nie liczy, bo nie możesz być zarazem i sędzią, i stroną. :D

      Usuń
  13. juz się zaraz zagłębie w twoje blogowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka stron/blogów kojarzę i bardzo lubię. My pink plum cenię za plusy, które Ty przedstawiłaś. Serdecznie zapraszam na swojego bloga, www.okiem-kobiety.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, dziewczyna jest genialna, jestem pod wrażeniem tego, co robi :)

      Usuń
  15. Trzy blogi sama obserwuję, a pozostałe dwa już kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto, widziałam właśnie u ciebie wczoraj, że też Paulę wskazałaś :DDD

      Usuń
  16. http://no-to-pieknie.blogspot.com serdecznie polecam Ci ten blog ;))) Jedynie z tych,które podałaś to znam bloga xkeylimex,ale pozostałe na pewno odwiedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondie, a tak, coś mi się obiło o uszy, że jest taki fajny blog ;)))

      Usuń
  17. Dwa blogi znam, a pozostałe zaraz poznam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cammciu kochana, dziękuję!! :)
    Nawet nie wiesz, jak mi miło :))))))))

    OdpowiedzUsuń