beauty & lifestyle blog

piątek, 24 sierpnia 2012

Czarna Emma ;)))

Lato powoli ma się ku końcowi, wakacyjne dodatki i akcesoria dostać można w związku z tym w coraz atrakcyjniejszych cenach. Dziś w ramach postu z serii Łap okazję! Waszej uwadze chciałabym polecić sieć Twoje soczewki [KLIK], gdzie do końca sierpnia trwa wyprzedaż markowych okularów przeciwsłonecznych (Ray Ban, Dolce&Gabbana, DKNY, Vogue, Guess i innych). Do 70% taniej!

Moje dotychczasowe okulary (stare dobre Solano, pokazywałam się w nich TUTAJ) były już bardzo, bardzo wysłużone i od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem ich wymiany, także nie mogłam przejść obojętnie obok takiej oferty. Tym sposobem czarna Emma jest moja :DDD Kupiłam ze zniżką rzędu 30%.






Mam poczucie ubicia dobrego interesu. I cieszę się jak wariatka :)))

A co ciekawego Wam udało się upolować na letnich wyprzedażach? Pochwalcie się!

76 komentarzy :

  1. Ciekawy model,a ja dzis kupilam bikini 50% off :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemesos, oj, bikini to ja jeszcze długo nie założę, chyba że okulary kupię pięć razy większe, żeby mnie nikt nie rozpoznał ;)))

      Usuń
  2. Ja też bikini na nowy sezon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, sprawdziłam mój wymarzony model i jest wyprzedany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paramore, rozchodzą się te okulary jak świeże bułeczki.

      Usuń
  4. Aa! Piękności! Zaraz zajrzę co tam ciekawego jeszcze mają.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Passion, same ciekawe rzeczy, tylko znikają z prędkością światła :)))

      Usuń
  5. śliczne :D musze zajrzeć na tę stronkę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamiluśka, przez internet chyba też sprzedają :)

      Usuń
    2. ooo! :D to super, poszperam.. może znajdę coś dla siebie ;)

      Usuń
    3. dziękuję ;* mam nadzieję że znajdę coś podobnego do twoich i że będę w nich wyglądać dobrze ;D

      Usuń
    4. a co do wyprzedaży to hmm..! dużoo by wymieniać, ale najbardziej cieszę się z sukienki,chociaż ja jestem "chłopczycą" i lubię spodnie a sukienki tylko na wieelkiee okazje.. sukienka jest prześliczna i na prawdę była warta swojej ceny .. z 230 zł przeceniona była tylko na 40 ;p musiałam wziąć ;D

      Usuń
    5. W takiej cenie grzech nie kupić, zwłaszcza jeśli ci się spodobała.

      Usuń
    6. zgadza sie ;p jednak nie wiem czy kiedykolwiek ją założe ;D

      Usuń
    7. Zawsze możesz opchnąć z zyskiem ;)))

      Usuń
    8. hmm .. no nie wiem, jakoś mi jej żal ;p

      Usuń
  6. Co prawda nie rozumiem szału na RayBany (może dlatego, że wyglądam w 90% oprawek ich marki tragicznie) ale gratuluję udanego zakupu mimo wszystko :) Najważniejsze, że jesteś zadowolona. Możemy liczyć na zdjęcie W? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, ja w tych klasycznych oprawkach wyglądam jak kretynka :DDD Ale te są dużo delikatniejsze, takie trochę kocie, bardzo mi się podobają :))) No i jakość szkieł naprawdę dobra, mam porównanie.

      Usuń
    2. Cammie, aktualnie siedzę w salonie optycznym także oprawki to taki mój temat na czasie :D Sporo ludzi wraca do RB, bardzo im pasują i faktycznie na niektórych twarzach wyglądają świetnie. No.. na moich mniej :) chociaż dzisiaj odkryłam jakiś taki właśnie nieco "koci" rodzaj i wygląda na mnie całkiem znośnie ;)

      Usuń
    3. No to może jeszcze się przekonasz :)))

      Usuń
    4. A weź, na razie zakochałam się w "zwykłych" okularach, takich ultralekkich, bezoprawkowych marki Lindberg.. 339funtów za same oprawki :/ plus do tego szkła jakieś zmodyfikowane (bo ślepa jestem i normalne były by grubości denka od słoika) także musiałabym wywalić ponad 500 funtów na dzień dobry :) BOŻE :)

      Usuń
    5. Ja też noszę okulary, od jakiegoś czasu exte. Pokazywałam je kiedyś nawet. Ale tobie by się raczej nie spodobały, bo mają grube czarne oprawki :DDD

      Usuń
    6. Tzn wiesz, może nie tyle że takowych nie lubię bo nawet lubię :) ale one wygladają dobrze na innych, nie na mnie :D

      Usuń
    7. Wiadomo, kwestia gustu :))) Ale jedno jest pewne, na okularach nie ma co oszczędzać (na miarę swojego budżetu oczywiście), bo to jest element wizerunku, który towarzyszy nam codziennie i po prostu trzeba się w nich dobrze czuć :)

      Usuń
    8. W pełni się zgadzam :) gdyby nie to, że noszę do co dnia szkła kontaktowe to może sama bym zainwestowała w jakieś porządne okulary.

      Usuń
  7. O proszę! Uwielbiam takie okazyjne łowy :) Z okularów masz prawo być dumna- są naprawdę piękne.
    Ja nigdy nie miałam jeszcze markowych okularów słonecznych- pewnie to dlatego, że mam tendencję do gubienia ich i rysowania powierzchni szkieł. Dlatego na zakupy okularowe upodobałam sobie Biedronkę, gdzie dostałam uroczą podróbkę Ray-Banów za 15zł xD Ochroną UV nie muszę się na szczęście martwić, ponieważ na codzień noszę soczewki kontaktowe, które zapewniają mi tą ochronę :)

    pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xkeylimex, ja mam nawyk dbania o okulary, bo noszę korekcyjne na co dzień :))) A biedra fajna jest! :DDD

      Usuń
  8. Piękne są! Bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje kochane Jackie Ohh, chcę jeszcze! :))) Twoje bardzo ładne, klasyczne, ale mają to coś. Chętnie bym Cię w nich zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż się w tych pingielkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sauria, chcesz słit focię? :DDD

      "Pingle"! Ależ dawno nie słyszałam tego określenia :DDD

      Usuń
    2. słitaśną ;) pingle noszę od 10 lat, przywiązałam się do tego określenia :D

      Usuń
    3. Ja też, czasami w wersji "oxy" :)

      Usuń
  11. w tym sezonie również kupiłam Emme:) Bardzo się polubiłyśmy, mają naprawdę świetne szkła tylko niestety bardzo łatwo się rysują:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mouluco, nawet mnie nie strasz. Będę o nie dbać :DDD

      Usuń
    2. Ja zazwyczaj dbam o takie rzeczy,noszę ciągle w futerale ale niestety po 2 miesiącach użytkowania na 2 szkłach mam rysy:( Ale mam nadzieję, że będą Ci się dobrze nosić:)

      Usuń
    3. Dziękuję, też mam taką nadzieję :* Ja też mam nawyk dbania, bo na co dzień nosze korekcyjne, ale różnie bywa ...

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Confessions, rzeczywiście, można tak powiedzieć, chyba przez to lekkie "kocie oko" :)))

      Usuń
  13. Solano????? To też moje okularki :) Tak czułam, że coś nas ze sobą łączy ;)
    Chyba nie umiałabym kupic okularów przez net :/ W salonie zawsze przymierzam tyle, że często sprzedawca daje mi rabat bylebym tylko już wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzykla, siostro :DDD

      Ja okulary tylko w salonach kupuję, dziś też specjalnie się wybrałam :) Nie odważyłabym się bez mierzenia.

      Usuń
    2. Czyli faktycznie braterstwo krwi ;)

      Usuń
    3. Raczej siostrzeństwo ;)))

      Usuń
  14. Podczas rutynowych badań u okulisty ok. 2 lat temu, spytałam Panią doktór o okulary słoneczne i powiedziałam mi, że jak mam nosić takie z przysłowiowego straganu, to lepszym wyjściem dla moich oczu jest ich brak. Wzięłam to do siebie i zainwestowałam w Ray-Bany i jestem bardzo zadowolona. Twoje są bardzo ładne i kupiłaś je za super cenę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bisia, ja już od lat nie noszę straganowych. Ale nie wymieniam ich co sezon, służą mi kilka lat. Dobre okulary to jednak wydatek.

      Usuń
  15. ooo maja piekny ksztalt. albo to zdjecie tak je znieksztalca albo maja tak pieknie wyciagniete koncowki na "kocie oko" ? :)

    tez chcialabym wreszcie zainwestowac w porzadne okulary ale chyba nie mam jeszcze takiego nawyku dbania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, one właśnie są takie trochę kocie :)))

      Usuń
  16. Sliczne! Bardzo ladny ksztalt, taki mi sie podoba natomiast tych sztandarowych Wayfarerow nie lubie ani troche! :)

    Ja mam juz drugi rok okulary z Chanel wiec rozsadek mi podpowiada aby nie kupowac nowych. Mialam na nie roczna gwarancje i akurat jak sie skonczyla to zrobilam jedna mala ryske, naszczescie jest nie widoczna praktycznie bo z boku szkla! Tak to bym chyba miala depresje! :)

    Ja niestety nie umiem z wyprzedazy korzystac, nigdy nic znalesc ani motywacji zeby sie przedzierac przez to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shinnen, o tej konkretnej wyprzedaży też mi akurat ktoś powiedział, i całe szczęście, bo bym na bank przegapiła.

      Usuń
  17. Świetne okulary! Niestety nie pasowałyby do mojego kształtu twarzy.
    Tegoroczne letnie wyprzedaże nie kusiły mnie tak bardzo, jak zeszłoroczne. W tym roku kupiłam jedynie T-shirt z haftem na ramionach i przepiękne sandały. Aż sama się dziwię, że jest tego tak malutko. Ale może to i lepiej - mój portfel ma się dzięki temu całkiem dobrze, a nie jak po zeszłorocznych wyprzedażach - aż wiatr po nim hulał, takie pustki w nim panowały.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamarta, ja też ustrzeliłam sandały, na asosie, ale trochę wcześniej, zdążyłam sobie w nich pochodzić :))) Teraz poluję na balerinki z odkrytymi palcami mel by melissa, mam nadzieję, że gdzieś je dorwę w dobrej cenie.

      Usuń
  18. Fajny kształt, taki lekko koci )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katalina, mimo wszystko prezentują się bardzo klasycznie :)

      Usuń
  19. Bardzo ciekawy kształt:)
    Zapraszam do mnie u mnie nowa notka : http://zhuuq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mmmm cudowne są :) zazdroszczę :) pokaż na nosku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kami, fajne okulary, dobry wybór. Ja już swoje 'niebazarowe' kupiłam w tym roku, ale czaję się na Wayfarerki jeszcze, ale to może przy okazji następnych wyprzedaży. Co za dużo to niezdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale zgrabniutkie okulary. Ja mam takie dziwadła ze szkłami wielkości talerzy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojechałaś z tymi szkłami, rewelacyjne określenie :D

      Usuń
    2. Zoila, no co, rozmiar przecież ma znaczenie! ;)))

      Usuń
  23. chyba trochę nie mój kształt..., ale nie dziwię się że się cieszysz jak dziecko ! Zdecydowanie udany interes ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ray Ban to zdecydowane moja ulubiona marka okularowa, uwielbiam ich fasony i czaję się na jakieś przeciwsłoneczne patrzałki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mizz, mnie też się właśnie podobają, cieszę się, że wreszcie trafiłam na jakąś rozsądną cenę :)))

      Usuń