beauty & lifestyle blog

wtorek, 17 kwietnia 2012

Głosujemy! :)))

Wieki całe nie było wpisu z serii Ty wybierasz! Pora to nadrobić :) Przypomnę tylko, że chodzi o to, abyście same zdecydowały, który z produktów mam zrecenzować, zanim puste opakowania trafią do kosza. Od dziś przez tydzień będziecie miały szansę zostawić swój głos w ankiecie, dzięki której dowiem się, co wzbudza Wasze największe zainteresowanie :)))


Avon SPA
Thailand Lotus Flower
maseczka głęboko oczyszczająca pory

Sephora 
Super Hand Scrub
peeling do dłoni

Barwa Naturalna
Żurawina & Vitamin Complex LA
szampon do włosów przetłuszczających się

Lady Speed Stick
24/7
antyperspirant w spreju






Loton
Provit
keratyna w płynie

Loton 
Provit 
kaszmir w płynie

Alterra
Orchidea
tonik do skóry dojrzałej i wymagającej

Lactacyd
Femina
emulsja do higieny intymnej

Rexona
Oxygen Fresh
antyperspirant w kremie






Ankietę znajdziecie w blogrollu. Możecie zaznaczać więcej niż jedną opcję. Zapraszam do głosowania! Decyzja należy do Was :)))

54 komentarze :

  1. Sephora
    Super Hand Scrub
    peeling do dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwabna, mam nadzieję, że zaznaczyłaś w ankiecie? :)

      Usuń
  2. keratyna w płynie Loton Provit zazanczona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej interesuje Twoja opinia o tym szamponie. Włosowy świr wciąż aktywny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violl, widzę z ankiety, że cieszy się zainteresowaniem, także jest szansa na recenzję. A w razie czego zawsze i tak mogę ci o nim opowiedzieć :)))

      Usuń
    2. Jeśli przegra wybory, to z pewnością Cię o niego dopytam :)

      Usuń
    3. Violl, już teraz mogę zdradzić, że przepięknie pachnie!

      Usuń
  4. Ładne denko :)
    Mnie również najbardziej interesuje szampon :D
    Pozdrawiam kochana i zapraszam na nową notkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziak, widzę, że szampon póki co wygrywa :DDD

      Usuń
  5. I ja też czekam na szampon :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oddane :) chętnie poczytam 1 o keratynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lada wyzwanie zrecenzuj Lactacyd Femina emulsja do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyziocha, niestety chyba jesteś w mniejszości :) Ale dzięki za głos!

      Usuń
  8. Loton
    Provit
    keratyna w płynie

    OdpowiedzUsuń
  9. alterra tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosik poszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo jaki fajny pomysł z tym głosowaniem :)))
    już kiedyś o czymś takim myślałam i chyba też tak zrobię :))))
    fajna sprawa :)))
    głos oddany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinkoholiczko, przynajmniej same macie możliwość wyboru :)))

      Usuń
  12. Ciekawią mnie te produkty Loton :) Mijam je często w marketach, ale odwagi nie miałam, żeby kupić, bo boję się, że buble...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, recenzowałam niektóre, zobacz sobie :)))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Misia, przecież napisałam w poście, że za tydzień :ppp Poza tym pod ankietą jest odliczanie :)

      Usuń
  14. Głos na szampon z Barwy,jestem go bardzo ciekawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondie, jak widzę, ma spore szanse na wygraną :)

      Usuń
  15. aha
    sorki nie zauważyłam :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja właśnie też ciekawa jestem szamponu z Barwy :)
    oczywiście zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  17. zagłosowałam na 3 rzeczy, bo nie mogłam się zdecydować

    Bardzo fajny pomysł z tą ankietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alena, cieszę się, że przypadł ci do gustu. Dziękuję za głosy :)

      Usuń
  18. Hej bardzo spodobał mi się Twój blog,nie pozostaje mi nic innego jak +obserwowanych :) Pozdrawiam


    http://decamerron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym przeczytać o szamponie Barwy ;)

    OdpowiedzUsuń