beauty & lifestyle blog

środa, 11 kwietnia 2012

Wood positive :)))

Dziś post pod znakiem "Łap okazję!". The Body Shop donosi, że szykuje kolejną atrakcyjną akcję promocyjną, Wood Positive. Kampania związana jest z obchodzonym 22 kwietnia Dniem Ziemi :))) Zgodnie z gorącą jeszcze informacją prasową, nowa inicjatywa ma na celu sadzenie i ochronę większej ilości drzew niż firma wykorzystuje w swojej działalności. 






The Body Shop jest dumny promując akcję WOOD POSITIVE. Ta nowa inicjatywa ma na celu sadzenie i ochronę większej ilości drzew niż firma wykorzystuje w swojej działalności. To nasz wkład w zwiększenie światowych zasobów naturalnych.

WOOD POSITIVE rozpoczyna się 22 kwietnia, w Dzień Ziemi i jest naszym zobowiązaniem do ochrony różnorodności biologicznej na całym świecie. Projekt, prowadzony z partnerem The World Land Trust, przyczynił się już do wzrostu światowych zasobów, poprzez ochronę i zasadzenie ponad 55 tys. drzew w Andach Ekwadorskich, a także w poważnie zagrożonych Lasach Deszczowych.

Przed posadzeniem, rodzime gatunki drzew zostały  wyselekcjonowane pod względem ich pozytywnego wpływu na lokalną różnorodność biologiczną, co ma zapewnić przywrócenie do pierwotnej formy siedliska zagrożone zniszczeniem. Są one jednocześnie chronione przed wycinką, w celu zachowania ich w naturalnym kształcie dla przyszłych pokoleń.  

Firma The Body Shop niezmiennie stara się minimalizować zużycie opakowań swoich produktów i obecnie zużywa rocznie około 6,000 ton papieru i pulpy drzewnej do produkcji opakowań. Papier i pulpa pochodzą z recyclingu, lub ze źródeł związanych z międzynarodową organizacją non – profit FSC (Forest Stewardship Council), która promuje odpowiedzialne gospodarowanie zasobami leśnymi świata. Daje to gwarancję, że proces produkcji opakowań miał niewielki wpływ na zanieczyszczenie środowiska.

W ramach inicjatywy WOOD POSITIVE, The Body Shop podtrzymuje swoje zobowiązanie do wykorzystywania materiałów do produkcji opakowań jedynie ze sprawdzonych źródeł organizacji FSC, a także do redukowania opakowań jeżeli jest to tylko możliwe.

Już w tym roku nasi klienci będą wiedzieli, które produkty The Body Shop zostały objęte inicjatywą WOOD POSITIVE, dzięki logo, które pojawi się na opakowaniach. 



Akcji towarzyszy ciekawa promocja! Przez cały miesiąc, od 13 kwietnia do 11 maja, do salonów TBS możecie przynosić puste opakowania po dowolnych kosmetykach dowolnych marek, a w zamian skorzystać z 22% rabatu na zakupy! 

Jak Wam się podoba propozycja The Body Shop? Według mnie inicjatywa godna jest pochwały, nawet jeśli brać poprawkę na to, że to po prostu element pewnej strategii marketingowej. Ja w każdym razie czuję wzbierającą we mnie życzliwość wobec drzew. Wzbiera, wzbiera, tak na 22% ;)))


36 komentarzy :

  1. buuuuuuuuu, a ja ostatnio tyle pudełek wyrzuciłam po masełkach i innych maziajach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziorex, nie rycz, na pewno jeszcze coś znajdziesz :DDD

      Usuń
  2. Tylko co by tu wybrać... Nie do końca jestem przekonana do tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat bede miala kilka pustych pudeleczek
    to chetnie skorzystam i cos wybiore sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, 22% to już konkretna zniżka, warto skorzystać :)

      Usuń
    2. :) warto warto
      tylko musze pierw rozejrzeć sie po sklepie i znalezc cos dla siebie :)

      Usuń
    3. Klaudia, daj znać, czy na coś się w końcu skusiłaś :)))

      Usuń
  4. Z pewnością coś sobie na tej akcji sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no 22% to calkiem niezle. mialam ochote na szampon i odzywke z bananem ale kupilam juz cos innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, może jeszcze znajdziesz jakąś zachciankę :)))

      Usuń
  6. ho ho, może jednak na coś się wreszcie skuszę? też nie jestem przekonana do TBS, ale te masełka mnie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekna, nie namawiam, ale wdepnąć i rozejrzeć się możesz. Kto wie, co wpadnie ci w oko :)

      Usuń
  7. Ha, ja przyczyniam się do zmniejszenia zużycia opakowań przez nie kupowanie kolejnych rzeczy :D przynajmniej na razie.. ;)

    a tak serio- fajnie, jestem za :) myślę, że skorzystam z akcji i przyniosę im parę swoich starych opakowań. Lubię jak firmy starają się być bardziej eko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliss, też chyba powinnam zastosować się do twojej strategii :DDD

      Usuń
    2. Każdej z nas na dobre by to wyszło :D

      Usuń
  8. Kurczę, dwa dni temu wywaliłam całą reklamówkę pustych opakować po akcji Wielkie Czyszczenie Magazynów... :( Trzeba szybko zużyć coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja,pochwała dla The Body Shop!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blondie, a przy tym z realną korzyścią dla klientów ! :)))

      Usuń
    2. Dokładnie,szkoda że w pobliżu mojego miasta nie ma żadnego TBS ;(

      Usuń
    3. Jestem w tej samej sytuacji, ale na pewno jakaś dobra dusza się znajdzie, która zgodzi się pośredniczyć w zakupach :)))

      Usuń
  10. No to witam w klubie ;).W takim razie trzeba popytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli masz chęć to zapraszam do zabawy http://beautyhairandfashion.blogspot.com/2012/04/tag-5-moich-urodowych-obsesji.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Akcja bardzo fajna, ale ja ubolewam nad brakiem dostępu do TBS...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, pisałam już Blondie, trzeba kogoś poprosić o zakupy!

      Usuń
  13. niestety nie mam u siebie tego sklepu więc i rzadko mam ich produkty tak więc brak pustych opakowań :D

    ale fajnie, że się w coś takie angażują - skoro można się reklamować w taki sposób to czemu , nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie, ale puste opakowanie może być po czymkolwiek, nawet innej marki!

      Usuń
  14. Mam ochotę na krem marchewkowy.
    I fajnie byłoby dorwać coś czekoladowego (nom, nom), ale może już wyjedzone... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna akcja, popieram :)
    Może nawet skorzystam z rabatu, do 11 maja jest szansa na uzyskanie pustych opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FF, ja na bank skorzystam! Tylko muszę poprosić "kogoś" o pośrednictwo w zakupach :DDD

      Usuń