beauty & lifestyle blog

wtorek, 13 września 2011

Na słodko :)))

Myślę: Wiedeń, widzę: tort Sachera! Z kawą! Po wiedeńsku oczywiście :)))

Tort Sachera, określany "królem deserów", bez problemu można kupić w większości wiedeńskich kawiarni. Oryginalna, pilnie strzeżona receptura jest jednak tylko jedna. Po wielu procesach, wyłączne prawo do serwowania ciastka o tej nazwie należy do Sacher Hotel.










Czekoladowy tort przełożony lekkim, morelowym nadzieniem ... Mmmmm ... Nawet jeśli Waszym upodobaniom bliżej do wiener schnitzel niż do Sacher torte, warto skusić się na to ciastko, bo to słodki symbol Wiednia. Nie wypada nie spróbować! No nie wypada po prostu :)))




21 komentarzy :

  1. Oglądałam kiedyś w Galileo jak go przygotowują i musze przyznać, że chętnie bym go spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa, głodna jestem :). Musi być pyszny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ale mi teraz zrobiłaś smaka ;p!

    OdpowiedzUsuń
  4. o taaak !!
    Ogladałam kiedys na Discover program o tym wasnie jak wyglada produkcja tego torta w hotelowej cukierni !
    Ależ zazdraszczam mmmmmm !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak zmalowanalala, też oglądałam odcinek Galileo o tym torcie. No to w końcu był za suchy, czy nie? ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. no to teraz już wiem, że muszę wrócić do Wiednia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmmmmmmmm..... ! tu takie widoki, a ja.. jestem na diecie! ; (

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MmmM ManiaM MniaM :D

    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniaaaam Cammie ale mi smaka narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem po obiadku, przydałoby się coś słodkiego do popołudniowej kawki a nie ma :( Ajajaj smaka narobiłaś mi straszliwego!

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla mnie - jestem wielbicielką słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ się słodko i smakowicie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fresz, :)

    Zmalowanalala, pamiętam, że też kiedyś dawno oglądałam podobny program. Nie przypuszczałam wtedy, że będę miała okazję zjeść kawałek :)

    Zoila, pyszny to może za dużo powiedziany, ale bardzo smaczny :)

    Goskaaa, :)

    Violl, jak dla mnie był w sam raz :DDD

    Chanel, Kasiek :)

    Princetonxgirl, koniecznie, na ciacho :)))

    Holiday, kij z dietą ;)))

    Katsuumi, aż tak??? :DDD

    Daria, Lejdi, :)

    Kizia, Susanna, chyba musicie zadowolić się niestety czymś innym :)

    Simply, na pewno by ci smakował :)

    Katalina, :)

    OdpowiedzUsuń
  14. These famous tortes! They look soooo yummy.
    Wow.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lili, :)

    Rick, it was delicious! :)))

    OdpowiedzUsuń