beauty & lifestyle blog

czwartek, 22 września 2011

Z górki na pazurki ;)))

Ile można leżeć na plaży? Dla odmiany, wycieczka! Cel: pobliskie San Marino :)))

San Marino to jedno z najmniejszych państw świata. Malutkie i malownicze, przyciąga tłumy turystów. Od lat słynie nie tyle z ciekawej historii (choć powinno KLIK), co z atrakcyjnych ofert w miejscowych sklepach, nastawionych na najliczniej odwiedzających republikę klientów z Rosji i z Polski. Kwitnie zwłaszcza handel alkoholem (przede wszystkim słodkimi likierami), ale także srebrem, ceramiką i szeroko rozumianą galanterią, w tym głównie torebkami. Gdzieś tam na drugim planie dopiero widać zainteresowanie warowną zabudową i pięknym krajobrazem rozciągającym się u stóp wzgórz, na których San Marino jest położone. Wdrapać się na najwyższe z nich, Monte Titano, bez zadyszki, to już wyczyn. Ja wyczynowcem, jak się okazało, nie jestem ;)))






Na zwiedzenie ścisłego centro storico wystarczy kilka godzin. W tym czasie spokojnie można też zjeść i zrobić zakupy. A potem z górki na pazurki, jakoś przecież trzeba wrócić, no nie? ;)))




14 komentarzy :

  1. ja tak z innej beczki: kto się opiekuje Wilusiem? ma się chłopak dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Simply, dziękuję, że pytasz :* Wiluś ma najlepszą opiekę pod słońcem i wszystko u niego w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź na pierwsze pytanie: bardzo długo można ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. To świetnie :) pewnie tęsknisz troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w San Marino też byłam i mam miłe wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Violl, też tak myślałam ;))) Chyba że jesteś bardziej wytrwała :DDD

    Simply, troszeczkę? Za mało powiedziane!

    Lidzia, Renia, Goskaa, :)))

    Na Krawędzi, dla mnie w zasadzie to też był drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tej całej wyprawy :) Zaglądam z zaciekawieniem - gdzie tym razem Cię poniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaale Ci zazdroszczę tych podróży :) Z przyjemnością czytam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, byłam tam! :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://anniar-tripadvisor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Anielskie widoki :)
    udanych wypraw:)

    OdpowiedzUsuń